استقامت*

خشم شب

استقامت*



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت11:51---17 مرداد 1392
تولینکای روزانه بعد لینک خودت دومیه.........

raha
ساعت11:31---17 مرداد 1392
واقعا..........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آها تو لینکام هس داداچیییی............فرزانگان1....: X

raha
ساعت10:24---17 مرداد 1392


هرچقدر بيشتر ميخواهمت . . .


دورتر ميشوي . . برگرد ! . . .


قول ميدهم ديگر دوستت نداشته باشم!!!


raha
ساعت10:23---17 مرداد 1392

همه راست مي گفتند

تو آنجا من اينجا

همه راست مي گفتند

تو کجا من کجا؟؟


raha
ساعت10:23---17 مرداد 1392

هميشه ديگران را ببخش؛

نه به خاطر اينکه آنها سزاوار ببخش اند؛

بلکه تو سزاوار آرامش هستي ...



raha
ساعت10:22---17 مرداد 1392

قول داده ام گاهي هرازگاهي؛


فانوس يادت را ميان اين کوچه هاي بي چراغ و بي چلچله، روشن کنم؛


خيالت راحت، من همان منم؛


هنوز هم در اين شب هاي بي خواب و بي خاطره؛


ميان اين کوچه هاي تاريک پرسه مي زنم؛


اما به هيچ ستاره اي ديگر، سلام نخواهـم کرد ...!


raha
ساعت10:21---17 مرداد 1392
جملات زيبا سفر کرده روزهــــاست از سقف لحظــــــــه هايم ياد تو چـکه مي کند ... اگر باران بند بيايد از اين خانه مــي روم !!

محیا
ساعت2:46---17 مرداد 1392
سلااااااااام من آآآآآآآپپپپپپم

raha
ساعت17:30---16 مرداد 1392
چلا داداچییییییییییییییی دستتو بده بریم بزنیمش...........چی میگ خب جوابشو بده نترس من پشتتم...........

parand
ساعت16:06---16 مرداد 1392
دیوانگی شاخ و دم ندارد

همین که ساعتها و روزها

به فکرو خیال کسی هستی که به فکرت نیس
خود نوعی دیوانگیست


ღ♥ღدختر پاییزیღ♥ღ
ساعت16:04---16 مرداد 1392
تونل ها ميگويند راه هست حتي در دل سنگ .

ღشمیم عشقღ
ساعت16:02---16 مرداد 1392
در اوج يقين اگر چه ترديدي هست / در هر قفسي كليداميدي هست .

mahdie khanoom
ساعت15:51---16 مرداد 1392
پس كم آوردي تربچه
باشه ديگه نظر آدم وار بده


mahdie khanoom
ساعت15:12---16 مرداد 1392
__[ ]_____|
'-@------@- '
این نیسان با یک بشکه محبت قاچاق تقدیم به تو.
فقط دمت گرم، پاکش کن نیسان دزدیه!




mahdie khanoom
ساعت15:11---16 مرداد 1392
سیب،
هلو،
انار،
خیار،
کیوی،
این همه میوه،
تو چرا شبیه شلغم شدی؟!!!


mahdie khanoom
ساعت15:09---16 مرداد 1392

+18.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
-۱۸
اینجا دیگه سرد میشه باید کاپشن بپوشی !



mahdie khanoom
ساعت15:08---16 مرداد 1392
اون روز ها يادش بخير،
دوتا دستامو ميگرفتي و توي خيابونا با هم ميچرخيديم،
تمام عشقت من بودم...
قربانت فرقون



یاسی
ساعت14:09---16 مرداد 1392

ز من نپرس که چرا پای علاقه ام ایستاده ام!
سال هاست با خود تکرار می کنم :
عشق با تمام "نرسیدن" هایش شیرین است ...


raha
ساعت11:03---16 مرداد 1392

سفر را دوست دارم ...





اما آنگاه که هم قدم تو باشم سوي





جنگلهاي مه گرفته ...





کنار درياي آرامش لحظه هاي با تو بودن





نم نم باران





و حريق آتشي که ما ساخته ايم از هيزم هاي خشک





بوي خاک





وصداي آرشه ي ويالون من ...





و صداي دوست داشتني تو





که برايم ميخواني





باز





اي الهه ي ناز !.!.!


raha
ساعت11:02---16 مرداد 1392

اعتراف ميکنم



اين همه واژه را بيهوده هدر مي دهم !



باور کن .!.!.!



يک نگاه من ...



جايگزين تمام اين واژه هاست ....


raha
ساعت11:02---16 مرداد 1392
باور کنيد که فراموشش کرده ام ...



اما نمي دانم چرا ...



بعضي وقت ها ...



همين که اسمش را مي شنوم ...



بي اختيار خاطره از چشمم فرو مي ريزد .!.!.!


raha
ساعت11:01---16 مرداد 1392
ز من مگُذر وقتي از دلم آگاه نيستي ...



از روبرويم به كنارم بيا، دنيا را از چشمان من ببين ...



جوابِ محبت و دلدادگي اين نيست ...



برايم رجز نخوان ...من اهل جنگ نيستم ...



شــــاعرم ...



روح دارم ... احساس دارم ...



خيلي كه بخواهم گرد و خاک كنم



چشمانم خيس مي شود، دلم غزلِ غم مي سُرايد...



آنوقت بي حضور من و در پس دل به درد آمده ام



حال و روزت ديدني كه نه ...



ســـــــــرودنيست ....



دنياست...



تو هم يک روز شـــــاعر ميشوي ...


mahdie khanoom
ساعت1:47---16 مرداد 1392
خدا رو شكر
خوب زودتر ميرفتي بخوابي
شبت خوش داداش


mahdie khanoom
ساعت1:44---16 مرداد 1392
پيرمرد نگران به افق مي نگريست ؛ و در فكر زمين شخم نزده و گاوش بود؛ اما گاو بيخيال داشت نظر ميخوند !
چيه شخم ميزني يا تو فكر تلافي هستي؟!



mahdie khanoom
ساعت1:40---16 مرداد 1392
سعي كن هميشه تو زندگيت اميدوار باشي
هيچ وقت حسرت چيزايي رو كه نداري نخور
مثل تيپ، قيافه، مرام ...
حالا مگه من اينارو دارم كجا رو گرفتم

؟؟؟


میلاد
ساعت1:38---16 مرداد 1392
سلام اپم زودی بیا♥♥♥نظر یادت نره

mahdie khanoom
ساعت1:32---16 مرداد 1392
ميخواسم فضولامو بشمارم
خودم ميدونم قشنگه


mahdie khanoom
ساعت1:31---16 مرداد 1392
پنج حقيقت زندگي..
1- با زبونت نميتوني همه دندوناتولمس كني
2 -اينقدرنفهمي كه الان داري اين كارو ميكني
3- الان نيشت بازه
4- اونقدرخري كه به خري خودت داري ميخندي
5- فكر ايني كه اينوواسه احمق ترازخودت بفرستي



mahdie khanoom
ساعت1:30---16 مرداد 1392
اسمت را روي غنچه نوشتم،باز شد.
رو درخت نوشتم،ميوه داد.
تو صحرا نوشتم،لاله زار شد.
آخه اين اسمه يا كود شيميايي؟


mahdie khanoom
ساعت0:59---16 مرداد 1392
سعی کن در زندگی یکرنگ باشی ،
فرش هزار رنگ را همه زیر پا می اندازند...




mahdie khanoom
ساعت17:35---15 مرداد 1392
ﯾﮏ ﺷﺘﺮ ﻭ ﯾﮏ ﮔﺎﻭ ﻭ ﯾﮏ ﻣﯿﻤﻮﻥ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺤﺚ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ...
ﮔﺎﻭ ﻣﯽ ﮔﻪ: ﻣﻦ ﺷﯿﺮ ﻣﯽ ﺩﻡ
ﺷﺘﺮ ﻣﯽ ﮔﻪ: ﻣﻦ ﭼﯿﺰﺍﯼ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺭﻭ ﺣﻤﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ
ﺗﻮ ﻫﻢ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﮕﻮ ، آبروت ميره ها



mahdie khanoom
ساعت17:31---15 مرداد 1392
چه كار كردي اين همه طرفدار پيدا كردي ؟
هر جاي شهر كه مي رم ميبينم مردم تابلو هايي دستشون گرفتن كه اسم تو روش نوشته شده: گوسفند زنده !!!



محیا
ساعت17:25---15 مرداد 1392
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی تویی ک دوست من.......

هیچی خوش ب حالت ک با من دوستی برو حالشوببر لنگه ندارم!!!!!!!!!!!ه ه ه ه ه ه ه


محیا
ساعت16:13---15 مرداد 1392
سلام آره دییییییییییییییگه!!!!!!!

parand
ساعت14:18---15 مرداد 1392
سلااااااام با کمال میل با تبادل لینکتون موافقم لینک شدید

یاسی
ساعت13:36---15 مرداد 1392
دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست

گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست

من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل

تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست . . .


raha
ساعت10:15---15 مرداد 1392
ــنهايــي يعني....

تــنهايــي يعني ؛ ذهنم پــر از تو ،


خــالي از ديگران است ...


اما کنارم خــالي از تو ، پــر از ديگران


است.......


raha
ساعت10:13---15 مرداد 1392
گـاهـي اوقـات . . .


هـمـه چـيـز دسـت بـه دسـت ِ هـم مـيـدن


تـا تــو را غـرق در رويـاهـا و خـاطـراتـت کـنـن. . .


يـه آهـنـگ پـيـشـواز . . .


2 خـط شـعـر . . .


کـمـي هـواي بـهـاري . . .


يـک وجـب پـيـاده رو . . .


آهـنـگـي کـه دانـشـجـو خـونـه بـغـلـي گـوش مـيـدن . . .


2 کـلـمـه حـرف . . .


بـوي ِ يـه عَـطـر خـاص . . .


طـعـم ِ شـيـريـن ِ يـه خـوراکـي . . .


هـمـه و هـمـه کـافـيـه بـراي ايـنـکـه . . .


تــو چـنـد سـاعـت وسـط اتـاقـت دراز بـکـشـي


و خـيـره بـشـي بـه سـقـف


و صـداي بـارون بـشـه آرامـش دهـنـده تـريـن آهـنـگ ِ اون روزت !!!


raha
ساعت10:12---15 مرداد 1392
ميدوني يه رابطه از کجا خراب ميشه

ميدوني يه رابطه از کجا خراب ميشه؟؟


تو ناراحتش کني


يکي ديگه آرومش کنه......


raha
ساعت10:11---15 مرداد 1392

من مي نويسم و تو نمي خواني

من مي نويسم و تو نمي خواني؛


اما چون، مخاطب تويي؛


مديونم اگر ننويسم ...!


محیا
ساعت4:48---15 مرداد 1392
سلااااااااااااااااااام عسیسم قلبمو عوض کردم سر بزن ببین چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

میلاد
ساعت1:36---15 مرداد 1392
سلام اپم زودی بیا♥♥

mahdie khanoom
ساعت22:37---14 مرداد 1392
خـــــــيلي مـــــــاهي..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
بخور چون فسفر داره


mahsa
ساعت18:36---14 مرداد 1392
عاבتـــ نــבارم בرב בلـــم را


بـه همـه کــس بـگویــم ..!


پــس خـاکــــش مـیکنـــم زیـر چهـــره ی خنـــבانــم..


تــا همــــه فـکـــر کننــــב . . .


نــه בرבی בارم و نــه قلبــــــی..




raha
ساعت18:14---14 مرداد 1392
عشق مثل عبادت کردن مي مونه

عشق مثل عبادت کردن مي مونه؛

بعد از اينکه نيت کردي ديگه نبايد به اطرافت نگاه کني ...


raha
ساعت18:06---14 مرداد 1392
نمیدونم............آهااااااااااااااا ااااااااااا..........سفالگر......نسبت.. ............هنگیدم داداچی..........

raha
ساعت18:04---14 مرداد 1392
داداچ چن ساعت از زندگیتو تووب میذگرونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟آخ هروق من میام تو آنی..........!!!!!!!!!!!!

raha
ساعت18:01---14 مرداد 1392
و ديگر صدايت را نخواهد شنيد !!!!!!

به کسي که دوستش داري بگو


که چقدر بهش علاقه داري ...


و چقدر در زندگي برايش ارزش قائل هستي


چون زماني که از دستش بدي


مهم نيست که چقدر فرياد بزني


او ديگر صدايت را نخواهد شنيد !!!!!!


او ديگر صدايت را نخواهد شنيد !!!!!!


raha
ساعت18:00---14 مرداد 1392
دلم مي خواهد صدايت را بشنوم..

زندگيِ من آرام مي گذشت.



اتفاقي نمي افتاد..!


تا اين که سکوتي تمامِ وجودم را دگرگون کرد!


بي صدا آفتابي شد.. و دستِ مرا گرفت و به راهِ نوشتن کشيد!


آري سکوت!


سکوتي که مشحونِ تحمل هاست..


سکوتي که از دنيا بريده است!


کاش نبود.. اما وجودِ من آن را شديدتر مي کند.


اي..! اي سکوتي که بي رحمانه مرا غرقِ محبت مي کني!


نمي خواهم.. محبت نمي خواهم!


اي صداي آشنا!... بد آمدي..چند روزي جرقه زدي رفتي.


تماشاي تو وقت مي خواست


گوشِ من پاسخي نديد


دلم مي خواهد صدايت را بشنوم..


همين!@ };-


raha
ساعت17:59---14 مرداد 1392
مـــانـدن را تـحـمــل کن....

گاهي بــه خـــاطـرش


مـــانـدن را تـحـمــل کن....


رفتن از دست "همـــه" برمي آيد ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 14 مرداد 1392ساعت 11:21 توسط رضا|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR