بود...

خشم شب

يكي بود ان ديگري هم بود؛

يكي من بودم و ان ديگري او بود؛

او تمام من بودو تمام او ديگري بود؛

او دليل اشك هايم بود بغض هايم دلتنگي هايم و ديگري دليل اشك هايش بود بغض هايش دلتنگي هايش؛

من بودم و تنها بودم و باز هم من بودم؛

و او بود و دنيا دنيا ادم بودو ديگري بود؛

من لحظه اي از يادش قرارم نبود

و او لحظه اي در يادم نبود

من بودم و رفتم  و ديگر مني نبود مني نيست

او بود و مي ماندو ديگر غمي برايش نيست...



نظرات شما عزیزان:

عرفان هفت
ساعت11:36---12 مرداد 1392
سلام اگه تبادل بنر یا لینک میکنی اول منو با عنوان مارشال فوتبال لینک کن بعد خبر بده تا منم لینکت کردم ممنون.

در ضمن شما میتونی به چت روم وبلاگ ما هم بیای و اونجا گفت و گو کنی مارشال چت

در ضمن امار بازدید من بالاست و رتبه الکسام هم خوبه.

ممنون موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 12 مرداد 1392ساعت 11:29 توسط رضا|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR