مسافر

خشم شب

 



 

 
 

میگـــن : پُشـــت ســـر مسافـــر ,

آب بریـــزی بـــر میگـــرده ...!


اشـــک کـــه از آب زلـــال تـــره ...


پـــس چـــرا ؟؟؟!


مسافـــر مـــن بـــر نمی گـــرده ...........…؟!


نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت15:49---16 شهريور 1392
پس چرا من هرچی اشگ ریختم بر نگشت؟؟؟

تینا
ساعت11:10---14 شهريور 1392
زندگی کتابی است پر ماجرا، هیچگاه آن را بخاطر یک ورقش دور نینداز !!!

raha
ساعت17:48---13 شهريور 1392
طول کشید زیاااااااد!باش....

من «خاطرت» را می خواستم؛







نه «خاطره ات» را ...!







raha
ساعت5:58---13 شهريور 1392
خووووووووش اومدی!!!!!!!!!!کجا بودی ای مدت بسلامتی...........

ღشمیم عشقღ
ساعت23:26---12 شهريور 1392
گاهی دلم میخواهد کفشهایم را تا به تا بپوشم...


تا ببینم...


هنوز کسی حواسش به من هست.....!!!


.


.


.


mahsa
ساعت22:47---12 شهريور 1392
شاد باش





نه یک روز بلکه هزاران سال





بگذار آوازه شاد بودنت





چنان در شهر بپیچد





که رو سیاه شوند





آنانکه بر سر غمگین کردنت






دختری از جنس باران...
ساعت21:25---10 شهريور 1392
به سـلامتی خودمون
که دردامونو روی این دیوار مجازی می نویسیم...
به ســلامتی کسایی که
خونده نخونده دردامونو لایکـــــــــــ می زنن....
وبه سلامتی کسایی که
از دردمون خوششون میاد و
copy-pas می کنن...
عالی بود خوشحال میشم سربزنی


ღ♥ღ یگانه ღ♥ღ
ساعت19:56---10 شهريور 1392
لحظه هایی هست که وقتی سخت دلگیری دردت را در سینه ات فرو می ریزی تا آشکار نگردد

لحظه هایی هست که وقتی اشک در چشمانت حلقه زده، بغض می کنی اما پشت لبخندی ساده پنهان خواهی کرد

لحظه هایی هست که وقتی دلت خیلی گرفته و می خواهی درد دلت را فریاد بزنی از سنگینی بغضت نمی توانی

لحظه هایی هست که سخت، خسته می شوی از دست کسانی که حرف هایت را نمی فهمند و باز چیزی نمی گویی

لحظه هایی هست که وقتی از تنهایی زمین گیر می شوی، سرت را به دیوار تنهاییت می گذاری و باز هیچ نمی گویی

لحظه هایی هست که دلت می خواهد فریاد زنی و خالی شوی از هر چه درد، ولی باز نمی توانی...

و

لحظه ایی که سخت تر از تمام لحظه هاست. لحظه ای که عادت می کنی به هر چه درد و چه سخت لحظه ایست..



parand
ساعت11:23---5 شهريور 1392
در جواب زنی که میگوید دلم برایـ ـ ـ ـ ـ ـ ـت تنگ است...


نباید بگی منم همینطور....


باید بگی کجایـ ـ ـ ـی اومـــدم!!


مریـــــــــــــم
ساعت22:31---3 شهريور 1392
دوست خوبی نیست “دنیـــــــا” ، ناباب است …

معتادت می کند به “هیچ” ، گــرفتار که شدی ،

رهایت می کند در”مـــرگ”



یاسی
ساعت0:17---31 مرداد 1392
ستاره بغضتو بشكن، آدما همه غريبن
آدما رو بوم احساس همه شون رنگ فريبن
ستاره اشكاتو پاك كن، آدما وفا ندارن
واسه رفتن و شكستن پشت هم دليل ميارن
ستاره غصه نداره، هيشكي عاشق نمي مونه
نمي بيني كه قناري هميشه از غم ميخونه؟


sajad3654
ساعت16:06---30 مرداد 1392
سلام وب زیبایی داری ....اگر دوست داری هم دیگر رو لینک کنیم شما اول اول منو لینک کن بعد به من خبر ده تا شما رو لینک کنم

☻♥ عاشقانه√میلاد♥☺
ساعت19:51---29 مرداد 1392

××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا=نظر یادت نره حتما نظر بده =


یاسی
ساعت20:18---28 مرداد 1392

.
ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺑﺎﺷﯿﺪ!

ﻣﺮﺍﻗﺐ ﻫﻤﯿﻦ “ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ” ﻫﺎ

“ﻋﺰﯾﺰﻡ” ﻫﺎ

“ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻢ” ﻫﺎ

ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺑﺎﺷﯿﺪ!

ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺑﺎﺯﯼ ﺑﺎ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻨﺪ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ !

ﻫﻤﯿﻨﻬﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﺯﺟﺎﻥ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﻭ ﺩﻟﺒﺮﯼ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ!

ﻫﻤﯿﻨﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ “ﺁﺷﻖ” ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﺗﺎ ﺍﺩﺍﯼ”ﻋﺎﺷﻖ” ﺭﺍ ﺩﺭﺁﻭﺭﻧﺪ!

ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻋﺸﻖ!

ﺑﺎﺯﻫﻢ ﺳﺮﺵ ﮐﻼﻩ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﻧﺪ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ،

ﻧﻪ ﻻﯾﻖ ﻋﺸﻘﻨﺪ ﻭ ﻧﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ !


raha
ساعت16:36---25 مرداد 1392
کجای داداش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یاسی
ساعت14:23---25 مرداد 1392
ميزي براي کار کاري براي تخت تختي براي خواب خوابي براي جان جاني براي مرگ مرگي براي ياد يادي براي سنگ این بود زندگی....

یاسی
ساعت0:46---25 مرداد 1392
شیشه پنجره را باران شست ....از دل من اما چه کسی نقش توراخواهد شست؟
آسمان سربی رنگ من درون قفس سرد اتاقم دلتنگمی پرد مرغ نگاهم تا دور
وای باران باران
پر مرغان نگاهم راشست.....-در میان من وتو فاصله هاست
گاه می اندیشم میتوانی تو به لبخندی این فاصله را برداری


mahsa
ساعت16:36---24 مرداد 1392
خدارادیدم آن گوشه میگریست من هم گریستم هردویک درد داشتیم:آدم ها.... در گوشش گفتم خداجونم ببخششون....

☻♥ عاشقانه√میلاد♥☺
ساعت23:36---22 مرداد 1392
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


یاسی
ساعت20:12---20 مرداد 1392


دلم بادکتکی می خواهد رو به شهر...

و کمی باد خنک و تاریکی...

یک فنجان بزرگ قهوه...

یک جرعه تو ...

یک جرعه من...

و سکوتی که که در آن دو نگاه گره خورده باشد...

بی کلــــام...

میدانی...!؟

دلم یک " من " میخواهد برای تو...

و یک " تو " تا ابد برای من


یگانه
ساعت14:15---20 مرداد 1392
یــــــــک روز
به خودت می آیـــــی
آن روز می فهمـــــی خــــــودت را
به پـــــای کســـی کـــــه هیـــــچ وقــــت
پیـــــشت نبـــــــوده ، پیـــــر کــــردی …


میلاد
ساعت13:28---20 مرداد 1392
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$___ _


________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___


____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__


________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___


______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__


_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___


________ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___


_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____


________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____


______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____


_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____


___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____


__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____


_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____


_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____


______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___


___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$


raha
ساعت13:02---20 مرداد 1392
تنهایی نام دیگر پاییزست!
هرچه عمیق تربرگ ریزان خاطره هایت بیشتر!


mahdie khanoom
ساعت12:50---19 مرداد 1392
زندگی یعنی... "دلخوش بودن به چیزای الکی" سخت نگیردوست من!!

raha
ساعت7:02---19 مرداد 1392
دگر درد دلم درمان ندارد…

مسير عاشقي پايان ندارد..

مرا در چشم خود آواره کردي..

نگاهت دور برگردان ندارد…


raha
ساعت7:01---19 مرداد 1392

آييني که آدمي را به گوشه نشيني…

وادار کند دوامي نخواهد داشت…


مگر مي توان شيريني عشق تو را چشيد و از تو روي گردان شد ؟

مگر مي توان لذت همجواري با تو را درک کرد و ميل جاي ديگر داشت ؟



سرنوشت مرا خير بنويس

تقديري مبارک

تا هر چه را که تو دير مي خواهي زود نخواهم

و هر چه را که تو زود مي خواهي دير نخواهم .


اگر تنهايي ام چشم مرا بست…

اگر دل از تنم افتادو بشکست..

فداي پاي قلب آن عزيزي..

که درهر جا که باشد ياد ما هست…



آنقدر قوي باش تا هر روز با زندگي روبه رو شوي…
زندگي يک مسابقه نيست،
بلکه سفري است که هر قدم از مسير آن را
بايد لمس کرد،
چشيد،
و لذت برد…


30

در روز عشاق براي دوستت کارتي بفرست..

و روي آن بنويس..

از طرف کسي که فکر ميکند تو بي نظيري…


raha
ساعت7:01---19 مرداد 1392

آنقدرها هم..

روي وقار من حساب نکن…

قطب زمين هم که باشم..

تورا که ميبينم..

يخ هايم آب مي شود…


کاش مي دانستم اين سرنوشت را چه کسي برايم بافته... آن وقت به او مي گفتم يقه را آنقدر تنگ بافته اي که بغضهايم را نميتوانم فرو ببرم...

کاش مي دانستم اين سرنوشت را چه کسي برايم بافته…
آن وقت به او مي گفتم يقه را آنقدر تنگ بافته اي که بغضهايم را نميتوانم فرو ببرم…

توي دنيا دوتا نا بينا ميشناسم يکي تو که هيچ وقت عشقم رو نديدي يکي من که کسي جز تو نديدم

توي دنيا

دوتا نا بينا ميشناسم

يکي تو که هيچ وقت عشقم رو نديدي

يکي من که کسي جز تو نديدم…


دشت‌هايي چه فراخ!
کوه‌هايي چه بلند
در گلستانه چه بوي علفي مي‌آمد!

من در اين آبادي، پي چيزي مي‌گشتم:
پي خوابي شايد،
پي نوري، ريگي، لبخندي.


raha
ساعت7:00---19 مرداد 1392


تنهـ ــ ــــــايــــے

را دوستــدارم



بی دعوت مــــے آيـــد

بـــے منتــــــ مــــے مانـــد



بـــے خبـــــر نمــے رود





واژه عشق چه هرز رفته!!!



اين روزها هر احساس بي سروپايي راعشق مي نامند…


raha
ساعت6:57---19 مرداد 1392

شانه ات کو؟
دنيايم باز به هم ريخته…


raha
ساعت6:57---19 مرداد 1392



قصـــه من هنــوز تمــام نشـده …
نميـدانم چرا کــلاغــم زود به خـــانه اش رِسيــد …!!


raha
ساعت6:56---19 مرداد 1392

هميشه صدايي بود که مرا آرام ميکرد، دستهايي بود که دستهاي سردم را گرم ميکرد

هميشه قلبي بود که مرا اميدوارم ميکرد، چشمهايي بود که عاشقانه مرا نگاه ميکرد

هميشه کسي بود که در کنارم قدم ميزد ،احساسي بود که مرا درک ميکرد

حالا من و مانده ام يک دنياي پوچ ، نه صداييست که مرا آرام کند و نه طبيبيست که مرا درمان کند


رها
ساعت12:08---18 مرداد 1392
من شاعرم! حال مرا عالم نمي‌فهمد

جز تو کسي چيزي از اشعارم نمي‌فهمد

کشف جديد روزگار ما تو هستي که

برق نگاهت را اديسون هم نمي‌فهمد!

سيلاب عشق تو بيايد، حکم ويراني‌ست‌

سيل است ديگر... بارش نم‌نم نمي‌فهمد

من کشته‌ي عشق تو خواهم‌شد، ولي افسوس

هويّت سهراب را رستم نمي‌فهمد

کلّ شکايت‌هاي من تنها همين جمله‌ست:

معشوقه‌اي که دوستش دارم... نمي فهمد!


رها
ساعت12:03---18 مرداد 1392
داداش میسی اومدی اون یکی وبم منم حتما میسرم...........

raha
ساعت6:39---18 مرداد 1392
میرود ومن پشت سرش آب نمیریزم.............
وقتی کسی هوای رفتن دارد دریا را هم ب پایش بریزی باز نمیگردد..........
داداشی گفتی عاشق نیستی پس ازین جمله ها خوشت میاد..............


محیا
ساعت21:52---17 مرداد 1392
دلتنگم...شایدبرای تو....شاید برای دیروزهایمان......

محیا
ساعت20:14---17 مرداد 1392
خدارادیدم آن گوشه میگریست من هم گریستم هردویک درد داشتیم:آدم ها.... در گوشش گفتم خداجونم ببخششون....

یاسی
ساعت18:07---17 مرداد 1392
همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم...
چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه... عیدتون پیشاپیش مبارک


mahdie khanoom
ساعت17:44---17 مرداد 1392
چقــدر باید بگذرد؟؟

تا مـن
در مـرور خـاطراتم
وقتی از کنار تــو رد می شوم
تنـــم نلــرزد…..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 17 مرداد 1392ساعت 11:56 توسط رضا|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR